4 Ağustos 2020 Salı

Gardrops Hesabı Açtım





Herkese Merhaba,
Bu kez size bir duyuru yapmaya karar verdim. Malum eve kapandığımız dönemlerde online alışveriş yapmak çok revaçtaydı. Ancak elbette bunun bir yan etkisi oldu. Ben de Trendyol gibi sitelerde geze geze normalde ihtiyacım olmamasına rağmen indirime girmiş diye bir ürün aldım. Hayır yani senin neyine onu almak?? Aldıktan sonra da kullanmadım da ve kendime boş yere para harcadığım için çok sinirlendim. Arkadaşlarıma sordum alan olmadı. Sonra dedim ki ben bunu niye satmıyorum? 
 Uygulamaları araştırdım ve en uygun olanının Gardrops olduğu kanaatine vardım.  Sonra bir dakika ben niye kitaplarımı da satmıyorum ki dedim. Bazı kitaplarım var ki severek okudum ama sonra açar bazı yerleri tekrar okurum sanmama rağmen bir daha elimi sürmedim. Bir okuduğumu tekrar okuduğum çok nadir kitaplar var. Rafta süs diye bekletmenin de bir anlamı da yok. Güncel fiyatlarından daha düşük fiyatlara satışa çıkardım. Artık kimin nasibiyse.. İşte her şey böyle başladı. Zaman geçtikçe başka şeyler de yüklemeyi düşünüyorum. Takipte kalmanızda fayda olabilir. Uygulamayı da herkese öneririm. Orjinal ürünleri bir iki kez kullanan insanlar yarı fiyatına satışa çıkarabiliyor. Şu an evde neyi kullanmıyorsam ufak ufak Gardrops'a yüklemeye başladım. Hemen sayfamı aşağıya bırakıyorum: Bakmanızda fayda olabilir.




10 yorum:

  1. Ben de eskiden moda cruz da satıyordum ama kesinti çok oluyordu, bıraktım. Birkaç yıldır letgo dan devam ediyorum. Bol satışlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç bu şekilde bir satışım olmadı umarım faydası olur ve kullanmadığınız eşyalardan geri kazanım elde edersiniz.

    YanıtlaSil
  3. Letgo'da daha uyguna satarsın kesinti olmadan. Bu uygulamalarda çok kesinti oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gardrops'ta 100 Tl altına kesinti yok aslında ama Letgo'yu daha başka eşyalar için kullanırım sanırım.

      Sil
  4. Ben de okuduğum kitapları satmaya karar verdim. Ukitap'a üyeyim. Orayı kullanıyorum ama daha çok kişiye ulaşmak için farklı sitelere de üye olabilirim. Bu siteyi bilmiyordum, bakacağım şimdi. Sana bol kazançlar :-)

    YanıtlaSil
  5. pekiii, bi dee iyisin de miii :)

    YanıtlaSil