4 Mart 2018 Pazar

Harry Potter ve Sırlar Odası – J.K Rowling | Kitap Yorumu




SIRLAR ODASI AÇILDI.
VARİSİN DÜŞMANLARI KENDİNİZİ KOLLAYIN. 



  Serinin 2.kitabı da bitti. İlk kitaptan sonra bir buçuk ay okumaya ara vermiştim. Şöyle bir merakla okuyacağım, maceralara dalacağım, beni hayattan soyutlayacak bir kitap okumayı özlemişim. Aslında benim pek tarzım olmasa da cidden insan arada içinde fantastik unsurların yer aldığı kitaplara ihtiyaç duyuyor. Harry Potter ve Sırlar Odası serinin ikinci kitabı olduğu için ilk kitaba göre olaylar kafamda daha da oturdu. Kitap yeni karakterlerle yeni olaylarla daha da zenginleşmişti. Harry, Ron ve Hermione bu sefer Sırlar Odası'nın gizeminin peşindeydi. Tıpkı ilk kitapta olduğu gibi sonlara doğru çok güzel ters köşe oldum. 

  Yine Harry son olayda ön plana çıktı ve koskoca Hogwarts'ta müdürün, öğretmenlerin yapamadığını 2.sınıf öğrencisi Harry başardı. Ne denilebilir ki? Zaten kitabın baş kahramanı da o. Çıtamı biraz daha yüksek tutup araya başka kitaplar sıkıştırıp sonra 3.kitaba başlamayı düşünüyorum. Bu arada Youtube da Filmler ve Filimler kanalının Harry Potter'a yaptığı parodiye o kadar güldüm ki anlatamam. Sizin de bir bakmanızı tavsiye ederim. Hadi ben kitabın filmini izlemeye kaçar. Görüşürüz! .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder