23 Ocak 2018 Salı

Yüreğini Haramdan Sakın – Merve Özcan | Kitap Yorumu


  Yüreğini Haramdan Sakın, ilk kitaba göre daha fazla sevdiğim bir kitap oldu. Bu arada belirtmekte fayda var. İlk kitabı okumayanlar için yorumum spoiler içerebilir. 

  Öncelikle yazı dili zaten güzeldi ama bu kitapta çok daha güzeldi. Mesela Betül'ün iç dünyası çok daha güzel ifade edilmişti. Özellikle bazı cümleler çok güzeldi ve kitabın içine konulmuş resimler de çok hoşuma gitti. Aslında ilk başta kitaba adapte olamadım. Çünkü Ömer'in kendi deyimiyle içinde başlayan yıkımı açıkça göstermesine alışamamıştım ve yadırgıyordum. Betül'ün de dediği gibi " Sen çok bozuldun" diye düşünüyordum. Ancak bir süre sonra o kadar hoşuma gitmeye başladı ki bu durum yüzümde gülümsemeler eşliğinde okudum kitabı. Ömer’le Betül çok güzel bir çift olmuşlardı. Aralarındaki diyaloglar, tatlı atışmalar çok güzeldi. Durum böyle olunca ilk kitaptaki 500 sayfa fragmanmış meğerse diye düşünmeden edemedim. Araya katılan polisiye olaylar da ayrı bir heyecan katıyordu.


  Yüreğini Haramdan Sakın'da her şeyi yaşadım. Yeri geldi kahkaha atarak okudum yeri geldi üzüldüm. Bazen heyecan bazen merak içinde kaldım. Kitapta olanları kafamda canlandırdığımda sanki güzel bir dizi izliyor gibi hissettim. Sadece Betül yaşadığı değişimin aşamaları biraz atlanmış gibi geldi. O kısımlara biraz daha ağırlık verilebilirdi. Sonlara doğru olan sahneleri ağzım kulaklarıma vararak okudum desem yeridir. Son sayfalar çok tatlıydı ve komikti. 

  Toparlarsam güzel bir okuma deneyimi oldu benim için. Serinin 3. kitabıyla yola devam edeceğim ama açıkçası beni neler bekliyor bilemiyorum. Çünkü bu kitabın sonu da final gibiydi.


Beni İnstagram'da da takip etmek isterseniz şuraya tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder