20 Ağustos 2015 Perşembe

6 Lisan 6 Müzik

Merhabalar!
  Müzikçalarımda birbirinden farklı dillerde ve farklı tarzlarda müzikler vardır. Tek bir türe bağlı kalmayı beceremem ya da bir sanatçıya, müzik grubuna körü körüne bağlanmayı da. Şimdi aşağıda birbirinden farklı dillerde altı tane şarkıyı önermek istiyorum. Umarım beğenirsiniz:)

  1)Ölünce Sevemezsem Seni
 
Özellikle son zamanlarda Senden Bana Kalan filmiyle  ön plana çıkan bir şarkı. Bende fragmanında duydum ilk olarak sonra da filmde dinledim. Gerçekten şarkı sözleri çok ama çok anlamlı, insanın yüreğine dokunuyor.
2)Dj Shadow ft. Mos Def- Six Days / İngilizce


Benim gibi Hızlı ve Öfkeli serisini izlemeye bu kadar geç kalmadıysanız muhtemelen daha önce bu şarkıyı duymuşsunuzdur. Şarkının ritmine daha önce kulaklarım çok aşina değildi ve bu daha da hoşuma gitmesini sağladı. Özellikle filmden görüntülerin olduğu videoyu koymak istedim çünkü şarkının atmosferine cuk oturduğunu düşünüyorum.Mutlaka kulak vermenizi istediğim şarkı!
3)Dorian-La Tormenta De Arena/ İspanyolca

Bir İspanyol filminden keşfettiğim şarkı ve bir ara kafayı bu şarkıyla yemiştim. Adamın sesi bana çok farklı ve güzel. Dans müziği gibi olsa da dans etmeye gerek kalmadan da dinlenebilir. Şarkıya bir şans verin,beğeneceksiniz.
4)Indila- Love Story/ Fransızca

 İçinde masalsı melodiler geçen şarkıları beğeniyorsanız bu şarkı tam size göre. Özellikle şarkının başlangıcı tek kelimeyle enfes!
5)The Flavor of Life/ Japonca

Bir tanıdığımın önerisiyle burun kıvırarak (malesef önyargılar) zorla dinlemek zorunda kaldığım, şarkıda ne anlattığından azıcık anlamama rağmen çok beğendiğim bir parça. Müzik işte böyle bir şey anlamıyorsun ama hissediyorsun. Duygusal bir şarkı ve ta içinizde hissediyorsunuz bunu.
6)Baek Ji Young- That Woman/Korece

Bilenler bilir Secret Garden dizisinde patlamış olan bir şarkı ve yine duygusal bir parça. Mükemmel soundtrack mükemmel yorum. Şarkı sözleri de çok dokunaklıdır bakmak isteyen bakabilir.
  Yeni önerilerimde tekrar buluşmak üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder