19 Ağustos 2015 Çarşamba

Tanışma Faslı

   Merhabalar!
   Eğer şu an bu yazıyı okuyorsanız heyecanıma tanık oluyorsunuz demektir. Uzun zamandır hayalim olan bir şeyi gerçekleştirmiş olmanın verdiği heyecana... Blog açmak. Arkadaşlarıma okuduğum izlediklerimi gerekirse zorla okutturmak ve izlettirmek gibi bir huyum olunca blog açmayı gerekli buldum. Neden daha çok insanla paylaşmayayım ki dedim ve sonuç ortada.Artık benimde bir bloğum var. YAŞASIN!

   Bir klasik olarak kendimi tanıtmakla başlayalım. Adım Ayşenur ama genelde Ayşe derler. 18 yaşındayım. Bu sene üniversiteye başlayacağım. Daha önce blog açmamamın nedeni üniversiteye hazırlanıyor olmamdı ki boşuna zaman kaybettiğimi düşünüyorum. Okumak, yazmak ve izlemek vazgeçemeyeceğim şeylerdendir. Az biraz deli olmamla birlikte çok inatçıyımdır. Genellikle ev kuşuyumdur, çok fazla gezmem.
                                                           
Çocukluğumdan beri günlük tutarım (bazen ara versem de) ve bu edebi bir yönümün olmasını sağladı. Kitap okumak ise benim için her zaman çok önemli bir yerdeydi ama özellikle lisede benim gibi kitap kurtlarıyla tanışmak benim açımdan dönüm noktası sayılabilir. Özellikle en yakın arkadaşımla yaptığımız "kültür alışverişleri" ufkumun daha da açılmasını sağladı diyebilirim.
Her ne kadar kitaplar benim için ayrı bir önceliğe sahip olsa da filmleri, dizileri ve beğendiğim müzikleri de paylaşacağım. Eğer sizde kitap karakterlerine aşıksanız, film izlemeyi seviyorsanız ve kulağınızdan kulaklığı çıkarmıyorsanız sizleri de bloğuma bekliyorum. Sizlere yeni şeyler keşfetmenizde yardımcı olabilirsem ne mutlu bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder